"Орта білім беретін үздік ұйым" грантын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты » КГУ «Общеобразовательная школа №72» Управления образования г.Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№72 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 302-32-35
Есепші бөлімі:
+7(727) 302-31-56
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Орта білім беретін үздік ұйым" грантын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
13
сентябрь
2018

"Орта білім беретін үздік ұйым" грантын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 7 сәуірдегі
№ 170 бұйрығына
2-қосымша

"Орта білімберетін үздік ұйым" грантынтағайындау конкурсына қатысуүшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

1. "Орта білім беретін үздік ұйым"грантын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

3. Мемлекеттік қызметті аудандық, қалалық білім бөлімдері, облыстық білім басқармалары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2.Мемлекеттік қызмет көрсетутәртібі

4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

1) құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – 30 (отыз) минут;

2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күту уақытының барынша ұзақтығы – 15 (он бес) минут;

3) қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы – 15 (он бес) минут.

5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдау нөмірін, күні мен уақытын көрсете отырып, барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат береді.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесінің нысаны: қағаз түрінде.

7. Мемлекеттік қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесі бойыншадемалысжәнемерекекүндерін қоспағанда, дүйсенбі - жұма аралығында.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін жүргізіледі.

Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенiмхат бойынша оның өкiлi) жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

1) конкурсқа қатысу туралы өтініш (еркін нысанда);

2) осы стандарттың қосымшасында көрсетілген конкурсқа қатысу критерийлеріне сәйкестігін растайтын материалдарды ұсыну.

Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде көрсетілетін қызметті берушіге – өтініштің көшірмесінде құжаттар топтамасын қабылдаудың күні мен уақыты көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу туралы белгі өтініштің қағаз жеткізгіште қабылданғанын растау болып табылады.

3.Мемлекеттік қызмет көрсетумәселелері бойынша республикалық маңызы бар қаланыңжәне астананың, ауданның (облыстық маңызыбар қаланың) жергілікті атқарушыоргандарының,көрсетілетін қызметті берушініңжәне(немесе)оның лауазымды адамдарының шешімдеріне,әрекетіне(әрекетсіздігіне)шағымдану тәртібі

10. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет мәселелері бойынша әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану:

шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) тиісті жергілікті атқарушы органдарының (бұдан әрі - ЖАО) және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына беріледі.

Шағым жазбаша нысанда пошта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе тиісті ЖАО-ның кеңселері арқылы қолма-қол беріледі.

Шағымның көрсетілетін қызметті берушінің немесе ЖАО-ның кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып тіркелуі (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

Шағымда заңды тұлғаның реквизиттері, пошталық адресі, байланыс телефондары көрсетіледі және көрсетілетін қызметті алушы қол қою керек.

Көрсетілетін қызметті берушінің немесе тиісті ЖАО-ның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің немесе тиісті ЖАО-ның кеңсесінде қолма-қол беріледі.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегiуәкiлеттi органғашағыммен жүгіне алады.

Мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасыныңзаңнамасындабелгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4.Мемлекеттік қызмет көрсетуерекшеліктері ескеріле
отырып қойылатын өзгеде талаптар

12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:

1) Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет" бөлімінде;

2) ЖАО интернет-ресурстарында орналастырылған.

13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.

14. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

 

 

"Орта білім беретін үздік ұйым"
грантын тағайындау конкурсына
қатысу үшін құжаттарды қабылдау
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына қосымша

Конкурсқақатысукритерийлері

Оқытудыңақпараттық-коммуникациялықтехнологияларыненгізу (қазіргізаманғыбілімберутехнологияларынтиімдіқолдану, 1 компьютерге шаққанда келетін оқушысаны, Интернеткеқосылу, жаңамодификациядағыпәндіккабинеттерменқамтамасызетілуүлесі);

сапалыбілімберудіқамтамасызету (жалпыортабілімтуралы "Алтын белгі" аттестатыналғантүлектерүлесі, жалпыортабілімтуралыүздікаттестатыналғаноқушыларүлесі, қосымшабілімберуменқамтылғаноқушыларүлесі);

білімберупроцесінкадрларменқамтамасызету (5 жылда 1 рет педагогтардыңбіліктілікарттырукурсынанөтуі, ақпараттықкоммуникациялықтехнологиялардықолданужәнедеңгейлікбағдарламаларбойыншабіліктілікарттырукурсынанөткенпедагогтердіңүлесі, жаратылыстану-математикалықбағыттағыпәндердіағылшынтіліндеоқытатынпедагогтердіңүлесі, ағымдағыжылыбілімберуұйымынажұмысістеугекелгенжасмамандарүлесініңсерпіні, жоғарыжәнебіріншісанаттағыпедагогтардыңүлесі, аудандық (қалалық), облыстық, республикалық, халықаралықконференцияларға, семинарларға, форумдарға, көрмелерге, байқауларға, педагогикалықоқуларғақатысушыпедагогтердіңүлесі, эксперименттік, зерттеу, қолданбалыжұмыстарға, ғылымижобаларға, бағдарламаларға, оқужәнеәдістемелікбасылымдарғасараптамажасауғақатысуы, авторлықоқуқұралдарының, бағдарламаларының, ғылымиәзірлемелерінің, басылымдарыныңбарболуы, озықпедагогикалықтәжірибеенгізу, оқушылардыңкәсібибағдарындиагностикалауқабілетінқамтамасызету);

материалдық-техникалыққамтамасызету, білімберуұйымынжарақтандыружәнежабдықтау (қаржыландырудыңтиімділігіжәненәтижелілігі, қаражаттыбөлудіңұтымдылығыжәнетепе-теңдігі);

білімалушылардыңденсаулығынсақтауүшінжағдайжасау, оқу-тәрбиепроцесінеқатысушылардыңқауіпсіздігінқамтамасызетужәнееңбегінқорғауғажағдайжасау (білімберуұйымдарындабілімалушылардыспортсекцияларыныңқызметіменқамту, тұрмысжағдайынашаротбасынаншыққанбалалардыыстықдәрумендітегінтамақпенқамтамасызету, балаларауруларыныңдинамикасы, оқытужағдайыныңсанитариялықережелерменнормаларғасәйкестігі, мектепинспекторы, психологтарменәлеуметтікпедагоглауазымыныңштатта, турникеттерменбейнебақылаукамераларыныңболуы, мектепішілікжәнежасыкәмелеткетолмағандарісіжөніндегіинспекцияныңесебіндетұратыноқушыларсаныныңүлесі);

педагогтерменбасшылардыңкәсіптікжәнежекеөзін-өзікөтеруіүшінжағдайжасау (білімберуұйымындаақпараттық-әдістемеліккеңістіктіңбарболуы, педагогтердіақпараттық-коммуникациялықтехнологияменқамтамасызету, мұғалімдердіңкәсібиқызметіндегісапалыөзгерістердізерттеумониторингісініңнәтижесі);

инклюзивтікбілімалуғажағдайжасау (білімберуұйымынабекітілгеншағынаудандатұратынжалпыбаласанынанинклюзивтікбілімберуменқамтылған, ерекшеқажеттіліктіталапететінбалаүлесі);

соңғыүшжылішіндегіоқушылардыңоқурейтингтікжоғарыкөрсеткіштері, ортабілімберетінұйымныңерекшемиссиясы (жалпыбілімберетіноқубағдарламаларынтабыстымеңгергеноқушыларүлесініңсерпіні);

білімберусапасынбасқару (оқушылармената-аналарқажеттілігініңбілімберумониторингісініңнәтижесінегізіндебасқарушылықшешімдерқабылдау, білімберуұйымыныңқамқоршылықкеңесіқызметініңнәтижелілігі);

білімсапасынішкіжәнесыртқыбағалаудыңнәтижелері (оқужетістіктерінсыртқыбағалау, ұлттықбірыңғайтестілеужәнехалықаралықзерттеулеррәсімдерініңнәтижесі, оқушылардыңфункционалдықсауаттылығын, математикалық, жаратылыстану-ғылымижәнеоқусауаттылығындамытужәнеқалыптастырукритерийлері, облыстық, республикалықжәнехалықаралықолимпиадаларменоқушылардыңғылымижарыстарыныңжүлдегероқушыларыныңүлесі);

халықаралықынтымақтастықтыжүзегеасыру (халықаралықұйымдарменжасалғаншарттарсаны, халықаралықжобаларғақатысқаноқушыларменпедагогтарүлесі).

Конкурсқақатысуүшінматериалдаржоғарыдааталғанкритерийлергесәйкесұсыныладыжәнеолардыңнысанынжергіліктіатқарушыоргандарбелгілейді.

Қосымша: конкурсқақатысуүшінқұжаттар _____ парақ.

Өтінімніңтолтырылғанкүні _____________________

Білімберуұйымыбасшысыныңқолы________________

М.О.

 

Похожие публикации: